Menu

Telefoonnummer:

+32 496 89 49 32

E-mail:

hello@maxpdesign.be


Support & maintenance

Staat je nieuwe website live en ondervind je een probleem of heb je vragen? Ik help je graag verder. 🤝

Waarvoor kan je bij mij terecht?

Op aanvraag zorg ik voor:

  • aanpassingen, zowel kleine als eerder structurele;
  • het ontwikkelen van uitbreidingen of nieuwe modules voor jullie website;
  • het beheren en configureren van hosting-omgevingen en domeinnamen;
  • support en begeleiding bij (of het opfrissen van) het gebruik van het CMS;
  • het beantwoorden van vragen en het geven van advies;
  • het uitvoeren van updates van het CMS (indien er niet is ingetekend op een pakket);
  • het uitvoeren van nodige updates na wijzigingen bij externe producten of diensten. Bv. een nieuwe browserversie, nieuwe (versies van) e-mailsoftware, diensten als Instagram of Facebook, plug-ins;
  • het repareren van grotere en kleinere bugs die kunnen opduiken door de veranderende omgeving waarbinnen een website functioneert, gaande van bijvoorbeeld een foto die niet kan worden opgeladen tot webpagina’s die niet meer werken;
  • het onderhoud, de beveiliging en de optimalisatie van servers en databank(en) waar de website gebruik van maakt.

Een snelle oplossing bij problemen

Websites zijn onderhevig aan de voortdurend veranderende realiteit. Technologische nieuwigheden, een nieuwe browserversie, een update van het CMS, wijzigingen bij externe diensten zoals je CRM- of e-mailtool. Het zijn allemaal zaken die een invloed hebben op de werking van je website. Hierdoor is het mogelijk dat er functionaliteiten stuk gaan, je website trager gaat werken...

Dit zijn zaken die ik jammer genoeg niet altijd op voorhand kan voorzien maar waarvoor je op weekdagen steeds terecht kan bij mij. Ik help je zo snel mogelijk verder bij problemen en zorg voor updates of uitbreidingen van je bestaande website.

Is deze dienst betalend?

Ja, alle werk, inclusief het verhelpen van bugs en andere problemen, steeds tegen betaling. Alle uren worden netjes bijgehouden (ik reken per begonnen kwartier) en elke maand gefactureerd aan mijn uurtarief van 60 euro (excl. btw).

Wanneer een wijziging of vraag meer dan 4 uur werk vergt, geeft ik een inschatting van de nodige tijd alvorens actie te ondernemen. Pas na goedkeuring wordt gestart met het uitvoeren van de werken.